כיועץ עסקי ותיק, תמיד האמנתי שהמצליחנים האמיתיים אוהבים תחרות.
התחרות, במובן העמוק שלה, היא המנגנון המנקה את פני השטח מ"חאפרים" ו"חובבנים".
בעיני, זהו תהליך חיוני לא רק לשוק אלא גם לכל אחד מאיתנו כפרטים.

כאשר התחרות פורחת, אנחנו נדרשים להיות במיטבנו.
אנחנו צריכים לחשוב מחוץ לקופסה, לשפר את המיומנויות שלנו ולספק את השירותים הטובים ביותר.
התחרות דוחפת אותנו למצוינות, ומשפרת את רמת השירותים והמוצרים בשוק.
כמי שעוסק בייעוץ עסקי שנים רבות, אני רואה זאת כתופעה חיובית.
היא מאפשרת לי להתרכז בעבודה עם עסקים ויזמים שרוצים באמת להצליח, שמוכנים להשקיע את המאמץ והזמן הנדרשים לשם כך.
לאחרונה, עבדתי עם חברה בתחום הטכנולוגיה שהרגישה את לחצי התחרות מכל הכיוונים. מנהלי החברה היו במצב של לחצים מתמידים, אך במקום להישבר, הם קיבלו זאת כאתגר אישי. יחד, עבדנו על פיתוח אסטרטגיות חדשות, מיקוד בקהל היעד, ושיפור השירותים והמוצרים שלהם. התוצאה הייתה שהחברה הצליחה להגדיל את נתח השוק שלה ולבדל את עצמה מהמון המתחרים. התהליך הזה לא היה מתאפשר ללא הלחץ המתמיד של התחרות.

לתחרות יש גם ערך נוסף – היא יוצרת ברירה טבעית שמותירה בשוק רק את הטובים והמסורים ביותר. חאפרים וחובבנים פשוט אינם יכולים להחזיק מעמד לאורך זמן בשוק תחרותי. וזה מנקה את השטח מבינוניים,
הדבר טוב לא רק לי כיועץ עסקי, שמקבל לעבוד עם הלקוחות המובילים, אלא גם לכלל השוק והלקוחות שנהנים ממוצרים ושירותים איכותיים יותר.
אתם כיזמים ובעלי עסקים צריכים להבין שתחרות אינה אויב. היא הזדמנות להתפתח, לשפר ולהיות טובים יותר. התחרות מאלצת אתכם לבחון את עצמכם, את היכולות שלכם ואת האסטרטגיות שלכם, ולפעול כדי להיות הכי טובים שאתם יכולים להיות. היא גם מספקת לכם את ההזדמנות להוכיח את עצמכם, ולבסס את מעמדכם כמובילים בתחומכם.